So Savage the Heart - Babylon A.D.

存档灵魂:

So Savage the Heart
如此冷酷的心


【歌词】


Well it's 6 am. on a winter day
And it's raining a storm inside
And I'm steppin' out
To the black stone pavement
From my prison of lonely nights
是的,这是凌晨六点。这是寒冬的一日。
狂风夹带着暴雨,
我大步跨出门,
走向黑石小径,
从出孤独黑夜的煎熬。

This love is cold and hot now
These dreams of fire burned out
You bruised my pride, but somehow
I'll make it through, Babe
I know I'll find a way, Yeah
如今这爱忽冷忽热,
这些梦想的火也已熄灭,
你伤害了我的自尊,但无论如何,
我会让它烟消云散,宝贝,
我知道我定会找到出路,没错。

[Chorus]
So savage the heart that beats in you
I can hear the laughter
So savage the heart that beats in you
And that's all that matters
You've won the game
About how much you really know
你冷酷的心依然跳动,
我能听到笑声阵阵,
你冷酷的心跳动不已,
这才是至关重要,
你赢得了比赛,
但你到底感悟到几何?

As I walk alone, on these empty streets
Till the pain of the past is gone
Well I can still see you there
Drunk and laughing
To the bed of your best friends arms
我独自行走在,这空荡荡的街,
直到过去的疼痛消失殆尽,
是的,我还在此见过你,
饮醉街头,放浪形骸,
醉卧在你狐朋狗友的怀里。

This love is cold and dark now
These dreams of fire burned out
My hope is lost but somehow
I've gotta be brave
I know I'll find a way, Yeah
如今这爱陷入寒冷黑暗中,
这些梦想的火也已熄灭了,
我的希望失去了,但无论如何,
我变得更勇敢,
我知道我会找到出路,是的。

So savage the heart that beats in you
I can hear the laughter
So savage the heart that beats in you
And that's all that matters
你冷酷的心依然跳动,
我能听到笑声阵阵,
你冷酷的心跳动不已,
这才是至关重要。

You wanna hide your shame
From the town, deep inside your soul
Well the bones you've broken
On the trusting hand
And the moonlight promise
When we first met
Well I know there's justice
You're gonna get yours too
Some nights you'll look back
And wish that I was still there
你想隐藏你的廉耻,
在街头巷尾,在你灵魂深处,
是的,你的骨头碎裂,
毫无信任可言,
那月光下的承诺,
当我们第一次遇见。
是的,我知道自有正义在,
你会得到你的报应,
有些夜晚你会回头望,
我希望你还能念起我。

Well, someday your heart will breakdown
But I just wanna tell, that you'll cry out and say
是的,总有一天你的心会破碎零落,
但是我只是想告诉,你会泪流满面,你会呜咽自语。

So savage the heart that beats in you
I can hear the laughter
So savage the heart that beats in you
And that's all that matters
[Repeat chorus]
所以你冷酷的心跳动,
我能听到笑声,
所以你冷酷的心跳动,
这是最重要的。

You're gonna call my name
On a cold dark night
You'll ask forgiveness
But I won't be there
For your.......Savage Heart
你会叫我的名字,
在一个寒冷黑夜,
你会请求原谅,
但我不会在此,
为了你的.......冷酷的心。


评论
热度(1)

© gaoshanzhuying / Powered by LOFTER