Jesus Christ - Brand New

存档灵魂:

Jesus Christ
耶 稣 基 督


【歌词】


Jesus Christ, that's a pretty face
The kind you'd find on someone I could save
If they don't put me away
Well, it'll be a miracle
耶稣基督,那是一张漂亮脸蛋
你在我可拯救人身上找到了它
如果他们不让我离开
没错,这将是一个奇迹。

Do you believe you're missing out
That everything good is happening somewhere else?
But with nobody in your bed
The night's hard to get through
你是否确信你正在错失
发生在别处的所有美好
你孤独的躺在床上
漫漫长夜辗转难眠。

And I will die all alone
And when I arrive I won't know anyone
我将孤独死去
在我人生尽头,我无缘任何人。

Well Jesus Christ, I'm alone again
So what did you do those three days you were dead?
Cause this problem's gonna last more than the weekend.
耶稣基督,我又孤单一人
在你死去的三天,你都做了什么?
这个问题持续整个周末。

Well Jesus Christ, I'm not scared to die,
I'm a little bit scared of what comes after
Do I get the gold chariot?
Do I float through the ceiling?
耶稣基督,我并不害怕死亡
我只是害怕未来将要发生的
我是否能驱赶着金马车?
我是否悬浮在天花板上?

Do I divide and fall apart?
Cause my pride is too sly to hold back all my dark
And the ship went down in sight of land
And at the gates does Thomas ask to see my hands
我是否会分崩离析?
因为我的骄傲如此脆弱,无法阻挡所有黑暗
这艘船消逝在地平面
我徘徊门口犹豫不决。

I know you'll come in the night like a thief
But I've had some time alone to hold my lies inside me
I know you think that I'm someone you can trust
But I'm scared I'll get scared and I swear I'll try to nail you back up
我知道你会像小偷般黑夜潜入
我曾经孤独守护我内心的谎言
我知道你认为我可以值得信任
但我害怕我会被吓到,我发誓要把你钉死在十字架。

So do you think that we could work out asign
So I'll know it's you and that it's over so I won't even try
你觉得我们会留下印迹吗?
我知道那就是你,一切都已结束,我不会再尝试。

I know you'll come for the people like me
But we all got wood and nails
Tongue tied to a hating factory
But we all got wood and nails
Your tortured (and hanging) factory
Yeah, we all got wood and nails
Your tortured (and hanging) factory
Yeah, we all got wood and nails
And we sleep inside of this machine
我知道你会找到我这样的人
但我们都背负十字架
沉默无语在仇恨工厂
但我们都背负十字架
你折磨人(吊死人)的工厂
是的,我们都背负十字架
你折磨人(吊死人)的工厂
是的,我们都背负十字架
这机器运转我们沉睡其中。


评论
热度(8)

© gaoshanzhuying / Powered by LOFTER